کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی بازرگان

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۵
آبان

  • Bazargan Pl
۲۵
آبان

در این بازدید کودکان به همراه مربیان خود از کتابخانه بازدید کردند همچنین در بخش کودکان توسط مسئول کتابخانه خانم عباس زاده برای آنها قصه خوانی شد و در پایان نیز ضمن ارائه کارت عضویت از کودکان پذیرایی نیز بعمل آمد.

  • Bazargan Pl
۲۲
آبان

در این بازدید که توسط دانش آموزان پایه هفتم مدرسه پسرانه شهید بهشتی صورت گرفت ضمن معرفی بخش های مختلف کتابخانه و بازدید دانش آموزان از این بخش ها همچنین معرفی خدمات مختلف کتابخانه برای دانش آموزان ونحوه ثبت نام توسط مسئول کتابخانه خانم عباس زاده رم های عضویت نیز در میان دانش آموزان پخش شد.

  • Bazargan Pl
۲۲
آبان

در این سخنرانی مطالبی در رابطه با کتاب و کتابخوانی و فوائد مطالعه توسط مسئول کتابخانه خانم عباس زاده ارائه شد همچنین همراه با معرفی بخش های مختلف کتابخانه و خدمات مختلف آن فرم عضویت نیز میان دانش آموزان پخش شد.

  • Bazargan Pl
۲۲
آبان

دراین بازدید که توسط دانش آموزان پایه چهارم مدرسه حضرت معصومه(س) صورت پذیرفت ضمن آشنایی دانش آموزان با کتابخانه،توسط مسئول کتابخانه خانم عباس زاده برای دانش آموزان قصه خوانی از سری کتابهای نارنجی نیز انجام شد و در پایان نیز از دانش آموزان در کتابخانه ثبت نام شد

  • Bazargan Pl
۱۳
آبان

  • Bazargan Pl
۱۳
آبان

کتاب داستانی «دختران آفتاب» نوشته امیر حسین بانکی، محمد دانشگر و محمد رضا رضایتمند است.

«دختران آفتاب» اگرچه روالی داستانی دارد، اما تحقیقی روان شناختی، جامعه شناختی، فرهنگی و دینی درباره زنان است. دختران آفتاب خواسته است که زن و منزلت، شخصیت و هویت او را بشناساند؛ به خودش، به مَردَش، به جامعه اش و به تاریخ گذشته و سرنوشت آینده اش؛ همان گونه که هست و همان گونه که باید باشد.

این کتاب تنها کتابی است که در زمینه حجاب و سبک زندگی نظر رهبر انقلاب را به خود جلب کرده است و برای آن تقریظ نوشته اند.

دختران آفتاب با سبک رمان گونه ی خود مناسب اقشار رمان خوان جامعه است. این کتاب توسط  انتشارات سروش به چاپ رسیده و در کتابخانه مجتمع فرهنگی بازرگان موجود میباشد.

 

 

  • Bazargan Pl
۰۲
آبان

این جلسات هر هفته روزهای پنجشبه ساعت 11صبح برگزار می شود و کودکان و نوجوانان با شور و علاقه به روخوانی و سپس حفظ اشعار ترکی استادشهریار میپردازند.

  • Bazargan Pl
۰۲
آبان

در این بازدید که توسط دانش آموزان پایه هفتم مدرسه شهید بهشتی صورت گرفت ابتدا توضیحاتی در رابطه با بهداشت روان و ارتباط آن با کتاب و کتابخوانی توسط مسئول کتابخانه خانم سهیلا عباس زاده ارائه شد سپس بعد از معرفی بخش های مختلف کتابخانه بازدید توسط دانش آموزان انجام گرفت و در پایان نیز تعدادی از دانش آموزان در کتابخانه ثبت نام کردند.

  • Bazargan Pl